استاندار اردبیل

جاده خلخال [شال] - ماسوله شاهراه توسعه گردشگری استان است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: ایجاد جاده ارتباطی خلخال[ شال]- ماسوله به عنوان شاهراه توسعه گردشگری استان اردبیل مورد توجه است و الزامات تحقق آن باید از سوی مسوولان پیگیری و فراهم شود.

مجیدخدابخش استاندار اردبیل، شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای جاده ارتباطی کلور- ماجولان - ماسوله، شهرستان خلخال استان اردبیل را به شهر گردشگری ماسوله در استان گیلان متصل می کند و در صورت تحقق این طرح مصوب، پای 400 هزار تا 500 هزار گردشگر به استان اردبیل باز خواهد شد.
وی افزود: در جهت تحقق این امر باید نیازها و الزامات جاده یادشده برای چند سال آینده از هم اکنون احصاء و نسبت به تامین و تهیه آنها اقدام های لازم انجام شود.
وی اظهار کرد: احداث جاده خلخال[شال] - ماسوله زمینه سرمایه گذاری در توسعه گردشگری جنوب استان اردبیل را فراهم خواهد کرد و مدیران دستگاه های اداری مرتبط باید از هم اکنون به فکر استقبال از فعالان بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار باشند.
خدابخش بیان کرد: برنامه های توسعه گردشگری مورد تاکید و تایید اقتصادمقاومتی است و به منظور احیای ظرفیت های صنعت گردشگری در استان از ایده ها و فکرهای خلاق حمایت می شود.
شهرستان خلخال استان اردبیل تا شهر ماسوله استان گیلان 75 کیلومتر فاصله دارد و باتلاش مسوولان مربوطه، بخش هایی از مسیر از ناحیه هر دو استان درحال بهسازی و آسفالت است.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7124

 منبع : ایرنا http://www3.irna.ir/fa/News/82186174/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: